Ter uitbreiding van ons logistieke team zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Heb jij affiniteit met de logistiek en ben je graag in contact met verschillende partijen? Dan komen we graag met jou in contact.

 

                           Logistiek administratief medewerker                                                                (32- 40 uur)

BSB wordt gekenmerkt door een informele werksfeer, no-nonsense mentaliteit, flexibiliteit en teamgeest. BSB groeit en professionaliseert in sneltreinvaart.

 

De functie:

Je gaat ondersteuning bieden aan de Supply Chain planner die zich voornamelijk bezig houdt met het organiseren van waarde toevoegende activiteiten (VAL) voor onze partners en afnemers, zoals bijvoorbeeld herverpakkingsopdrachten en de productie van actieverpakkingen. Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Het contact met de opdrachtgever over productieorders, aantallen, verpakkingseenheden, leverdata, ect. ect.;
  • Het bestellen van producten;
  • Het maken van productieorders;
  • Contact onderhouden met co-packers;
  • Het administratief in orde maken van het gehele proces en alle documentatie die daarbij komt kijken. 

Aanvullend ondersteun je, bij afwezigheid van één van onze voorraadbeheerders en als het werk het toelaat, met het inkopen van goederen en zal het voorkomen dat je collega's van aangrenzende logistieke processen ondersteunt. Kortom je moet je goed voelen binnen een dynamisch team van logistieke collega's die elke dag proberen de processen nog beter te stroomlijnen. 

 

Wij zoeken iemand met:

  • Ambitie om verschillende logistieke processen eigen te maken;
  • Afgeronde MBO opleiding in een logistieke richting (ben je in de afrondende fase van je opleiding, of net je diploma op zak? We nodigen ook jou van harte uit te solliciteren!);
  • Goede kennis van MS Office, kennis van MS Dynamics is een pré;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Verder ben je analytisch en kun een helicopterview houden en bent nauwkeurig. Je bent stressbestendig, want als jij onrustig bent werkt dat door op de expeditie en onze leveranciers. Daarom is het ook belangrijk dat je een goede teamspirit hebt en een motiverende factor in ons team bent. Tot slot ben je flexibel en secuur in werkzaamheden en in staat snel te schakelen als dat nodig is. 

 

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals ADV dagen en een online leeromgeving met meer dan 100 verschillende cursussen;
  • Voldoende uitdaging en ontwikkeling;
  • Mogelijkheid gebruik te maken van een studieregeling;
  • Een enthousiast team van collega's met passie voor hun werk;
  • Ruimte voor eigen inbreng

 

Informatie en reactie:

Herken jij jezelf hierin en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je motivatie met CV, voor 14 juni 2021, per mail naar de afdeling HR, emailadres: hr@bsb.nl. Wil je meer informatie over de inhoud van de functie, neem dan contact op met Johan Bakx, Manager S&OP via 076-7512023.

 

 

                                                                 Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!