Beer & Selected Beverages in Etten-Leur is ter uitbreiding op zoek naar een 

Medewerker Customer Service M/V

32-40uur

BSB wordt gekenmerkt door een informele werksfeer, no-nonsense mentaliteit, flexibiliteit en teamgeest. BSB groeit en professionaliseert in een sneltreinvaart.

De functie:

Een dag op onze afdeling Customer Service is dynamisch en afwisselend. Samen met je collega's ben je het eerste aanspreekpunt voor onze leveranciers en klanten. je bedient de telefooncentrale en zorgt voor de post. Een groot deel van je functie bestaat uit klantcontact, het verwerken en bewaken van klantcondities en artikeldata. maar vergeet ook zeker de verbeter- en optimalisatieprojecten die ontstaan vanuit interne -  danwel klantbehoeften niet. Accuratesse, klant- en servicegerichtheid zijn sleutelbegrippen in deze functie!

 Wij zoeken iemand met:

  • op MBO+ niveau;
  • enige jaren werkervaring, bij voorkeur met aantoonbaar klantcontact;
  • goede kennis van MS Office, kennis van MS Dynamics is een pré;
  • ervaring met GS1 datapool is een zeer grote pré;
  • beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is mooi meegenomen;
  • cijfermatig inzicht, goede communicatieve vaardigheden, representatief, accuratesse en je doorziet de samenhang.

 

Wij bieden:

  • een marktconform salaris;
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals ADV en een online leeromgeving met meer dan 100 verschillende cursussen;
  • een enthousiast team van collega's met passie voor hun werk
  • ruimte voor eigen inbreng

 

Informatie en reactie:

 

Herken je jezelf hierin en ben je geïnteresseerd? Stuur dan je CV, per email naar de afdeling HR (hr@bsb.nl). Wil je meer informatie over de inhoud van de functie? Neem dan contact op met Miranda Ottervanger, Manager Customer Service via 076- 751 2004.